KAIN PASANG NUR AQEELA RESEPI TIPS NIAGA LUAHAN HATI

Monday, 24 April 2017

WARUNG MURAH AREA PUTRAJAYA

Assalamualaikum...

Hari ini sempat membaca utusan online berkaitan dengan warung sempoi area putrajaya, yang suka makan kat luar memang pening sikit bila bab mencari tempat untuk makan betul tak?? akak pun mcm tu jugak kekadang tu migraine jadinya khe keh keh tak da lah bab migraine tu tipu jer....

Memang boleh tahan murah ler masakan dia contoh Harga bagi masakan berasaskan ikan seketul ialah RM3, ikan seekor (RM3 hingga RM5); ayam (RM3 seketul); daging (RM3 hingga RM5); sayur (RM1); sotong sumbat (RM3); sotong biasa (RM3.50); telur dadar atau rebus (RM1 sehingga RM1.50) dan nasi sepinggang (RM1).


korang boleh chek artikel penuh kat sini : http://www.utusan.com.my/berita/wilayah/kl-putrajaya/warung-sempoi-baq-hang-pikat-warga-putrajaya-1.472177#ixzz4fEOQ6hSs
© Utusan Melayu (M) Bhd 
Post a Comment
copyright RESERVED For LULU MATZAM | Template Design By SIS HAWA

Recent Comment

FOLLOW ME