KAIN PASANG NUR AQEELA RESEPI TIPS NIAGA LUAHAN HATI

Wednesday, 3 May 2017

PESTA BUKU ONLINE

Assalamualaikum

Dengarnya ramai yang kecewa sebab tak dapat datang ke pesta buku antarabangsa Kuala Lumpur, mana tak kaciwa negeri tempat duduk teramat lah jauh untuk datang ke pesta itu. korang jangan sedih sangat lah sebab pesta buku online pun ada tau, harga memang berbaloi baloi murah akak yang duk seberang jalan dengan PWTC tu pon ntah sempat ke tak peginyer, tapi kalo tak sempat akak boleh online jer so tak lah rasa kecewa gaban.

Sekarang pun masih berlangsung pesta buku online sehingga 7hb mei, korang clik jer gambar kat bawah ni, pelbagai jenis buku yang murah-murah tau. beli jangan tak beli ya


https://bookcafe.com.my/en/

Post a Comment
copyright RESERVED For LULU MATZAM | Template Design By SIS HAWA

Recent Comment

FOLLOW ME